Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2008

Διαφορές μεταξύ Ελλάδας - Λουξεμβούργου...


Μια και ζω τα τελευταία χρόνια στο Λουξεμβούργο, σκέφτηκα να παρουσιάζω κατά καιρούς μερικές ... διαφορές!!! Περιμένω τα σχόλια σας!







ΟΙ ΧΛΙΔΑΝΕΡΓΟΙ

Αλήθεια τί γίνεται στην Ελλάδα με το ταμείο ανεργίας;

Στο Λουξεμβούργο, τους πρώτους 6 μήνες παίρνεις το 80% του μικτού μισθού σου και τους υπόλοιπους 6 το 60%.

Φυσικά εφόσον είσαι άνεργος, οι κρατήσεις που έχεις είναι ελάχιστες και περιορίζονται στη νοσοκομειακή περίθαλψη και στη συνεισφορά για τη σύνταξη. Άρα η διαφορά του επιδόματος με τον προηγούμενο μισθό τον πρώτο καιρό είναι αμελητέα.

Είναι υποχρεωμένοι δε, να ψάξουν να σου βρουν δουλειά στον τομέα σου έχοντας σα γνώμονα την προηγούμενη σου απασχόληση. Αν αρνηθείς 3 διαδοχικά ραντεβού, το επίδομα κόβεται. Αν τώρα σου βρουν μια δουλειά στην οποία αμοίβεσαι λιγότερο από την προηγούμενή σου, τότε είναι υποχρεωμένοι για 2 χρόνια να σου καταβάλλουν τη διαφορά του μισθού σου.

Φυσικά το πλαφόν τους είναι 5500 ευρώ. Δε δίνουν παραπάνω....

:)

4 σχόλια:

  1. AAAAAAA Οχι οχι δεν δέχομαι!!Αυτοί είναι μισθοί πείνας!μα τι λες τώρα;Με 5500 θα ζήσω;Μα είναι πραγματα αυτα Αντα μου;Εγώ με αυτα τα ψοφοευρώ δεν θα πηγαινω καθε ημερα στα κλαμπακια,δεν θα μπορώ να πληρώνω τον καφε μου 2 φορες την ημερα στα "ΚΑΦΕ" δεν θα αγοράζω καθε εβδομαδα απο 2 κοστουμακια(ε να μην δειχνω και λιγακι ...γκόμενος;)...αααα δεν μαρεσει το Λουξεμβουργοοοο....Φτωχαδάκια είσαστε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίοι νόμοι να τους φέρουμε και στην Ελλάδα!
    Με κάτι τέτοια καταλαβαίνεις πόοοσο πίσω είμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ διαμαρτύρομαι πάντως γιατί ως δημόσιος υπάλληλος ο μισθός μου δεν αγγίζει το πλαφόν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν αγγιζει;χμμ Αντούλα μου πόσα βγαζεις βρε; με δέχεσαι για άνδρα σου; lol!!!!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή